Omelet voor het voetlicht

Omelet voor het voetlicht

De heren van het Oirschotse Lekker’nei hebben een nieuw product op de markt gebracht: de Kempische boerenomelet. De omelet is gemaakt van kakelverse eieren en verse regionale producten. Lekker’nei vroeg Tiggelen Communicatie om de teksten op hun (vernieuwde) website aan te passen en daarnaast ook de persvoorlichting te verzorgen.


Harrie van Beers en Jan van Baast van Lekker’nei geven persoonlijk proefdemonstraties in lokale supermarkten. Winkelende bezoekers kunnen de drie verschillende versies van de omeletten komen proeven. De omeletten zijn te vinden in het diepvriesvak van onder meer de C1000 in Oirschot en de Plus in Heivelden (Best). Meer informatie over Lekker’nei en de Kempische boerenomelet zeer binnenkort op www.lekkernei.eu. Belangrijk detail is de nieuwe huisstijl van Lekker’nei. De authentieke boer op de afbeelding is de heer van Beers, inderdaad, de vader van.